Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μουσική σκηνή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μουσική σκηνή. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων



Το x factor έφτασε στο τέλος του! Το μουσικό ταξίδι που ξεκίνησε 7 μήνες πριν, ολοκληρώθηκε με τον τελικό και με μεγάλο νικητή τον Σταύρο. Ήταν μία μαγική βραδιά που είχε πολύ τραγούδι, πολλές εκπλήξεις και βέβαια πολύ αγωνία για την το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας και την ανάδειξη του κορυφαίου τραγουδιστή του x factor.

Ο τελικός δεν μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα. Ο Σάκης Ρουβάς σε ένα εντυπωσιακό σκηνικό και με την μοναδική του παρουσία, τραγούδησε πολλές από τις μεγάλες του επιτυχίες και ξεσήκωσε όλους όσους βρέθηκαν στο πλατό του x factor.

Οι 3 φιναλίστ, η Νίνι, ο Σταύρος και οι 48 Ώρες, μπήκαν αποφασισμένοι να τα δώσουν όλα και να διεκδικήσουν με όλες τους τις δυνάμεις το έπαθλο του X FACTOR. Και με τις ερμηνείες τους στα κομμάτια που επέλεξαν, έδειξαν ότι δίκαια έφτασαν ως εδώ. Όλοι τους έκαναν εμφανίσεις τελικού, παρουσίασαν όλα εκείνα τα στοιχεία που τους οδήγησαν τόσο ψηλά και δυσκόλεψαν το κοινό που ψήφισε και έπρεπε να επιλέξει τον μεγάλο νικητή.

Νίκος Μουρατίδης, Γιώργος Λεβέντης και Γιώργος Θεοφάνους έζησαν και εκείνοι με την δική τους αγωνία την έκβαση του μεγάλου τελικού αφού ήταν οι manager εκείνοι που κατάφεραν να οδηγήσουν τους 3 φιναλίστ στην διεκδίκηση της νίκης. Από την άλλη μεριά, η περσινή νικήτρια Κατερίνα Γκαγκάκη, απήλαυσε τον τελικό χωρίς άγχος, αφού στον ημιτελικό έχασε και την τελευταία διαγωνιζόμενη της ομάδας της, την Ελένη. Τελικά νικητής από τους κριτές του x factor ήταν ο Νίκος Μουρατίδης και η ομάδα του, ο οποίος με κορυφαίο τον Σταύρο κέρδισε το παιχνίδι. Έτσι, όπως και πέρυσι έτσι και φέτος, διατηρήθηκε η παράδοση που θέλει την ομάδα των αγοριών 16 – 24 ετών, να στέφεται νικήτρια στο x factor.
Η αγωνία ανέβηκε κατακόρυφα όταν ο Σάκης Ρουβάς άρχισε να ανακοινώνει τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για τον νικητή του x factor. Τρίτοι αναδείχθηκαν οι 48 Ώρες από την ομάδα του Γιώργου Λεβέντη. Έτσι, η Νίνι και ο Σταύρος, ήταν οι δύο φιναλίστ που στο τέλος της βραδιάς στάθηκαν δίπλα στον Σάκη Ρουβά και περίμεναν με αγωνία να ακούσουν το όνομα του νικητή.
Μέσα σε πανηγυρικό κλίμα ο Σάκης Ρουβάς ανακοίνωσε ότι εκείνος που συγκέντρωσε τις περισσότερες ψήφους ήταν ο Σταύρος, ο οποίος τελικά, κέρδισε το μεγάλο δισκογραφικό συμβόλαιο με την SONY αλλά και ένα πολυτελές αυτοκίνητο.

Έτσι τελείωσε το μεγαλύτερο μουσικό show της ελληνικής τηλεόρασης, το x factor, ολοκληρώνοντας τον δεύτερο κύκλο του, που και αυτός χάρισε σε όλους τους πρωταγωνιστές του αλλά και στο κοινό, ανεπανάληπτες στιγμές, γεμάτες τραγούδι.

πηγή: antenna.gr

Continue..

Filed Under:





Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου και ώρα 21:00. 4 ομάδες, 4 κριτές, 4 διαγωνιζόμενοι έτοιμοι να αποδείξουν ότι είναι οι καλύτεροι και ότι πρέπει να βρεθούν στον μεγάλο τελικό. Όλοι τους ξέρουν ότι για τους τρεις, η βραδιά θα τελειώσει με τον καλύτερο τρόπο και θα είναι το επιστέγασμα μίας εντυπωσιακής πορείας, που θα καταλήξει να τους βρει με το μαγικό χαρτάκι για τον τελικό του x factor, στα χέρια. Για τον έναν όμως θα σημαίνει την πιο πικρή αποχώρηση. Γιατί δεν θα είναι και λίγο να φτάνει κάποιος τόσο ψηλά και ένα βήμα πριν την τελική αναμέτρηση, να τίθεται εκτός μάχης και να αποχωρεί από το παιχνίδι.
Έτσι λοιπόν ξεκίνησε ο ημιτελικός του x factor, στον οποίο, όλοι ανεξαιρέτως τα έδωσαν όλα. Οι διαγωνιζόμενοι μπορεί να είχαν περισσότερο άγχος από κάθε άλλη φορά όμως αυτό δεν τους επηρέασε και έκαναν συγκλονιστικές εμφανίσεις. Οι κριτές από την άλλη έδωσαν την δική τους μάχη για να οδηγήσουν τις ομάδες τους στην επιτυχία.
Όταν λοιπόν τελείωσε το διαγωνιστικό μέρος του show και ο Σάκης είχε στα χέρια του τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας, τότε πραγματικά έσπασαν καρδιές. Μέσα σε πανηγυρισμούς, Σταύρος και Νίνι ήταν οι δύο πρώτοι που πέρασαν στον τελικό, ενώ Ελένη και 48 Ώρες τέθηκαν υποψήφιοι για αποχώρηση. Σε μία από τις πιο δύσκολες και κρίσιμες αποφάσεις τους, οι κριτές ισοψήφησαν και έτσι το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας του κοινού έχρισε ως τρίτο finalist τους «48 ώρες», αφήνοντας την Ελένη εκτός τελικού.
Γιώργος Θεοφάνους, Νίκος Μουρατίδης και Γιώργος Λεβέντης είναι λοιπόν, οι τρεις κριτές που κατάφεραν να οδηγήσουν τις ομάδες τους στον τελικό. Οι δύο τελευταίοι μάλιστα το κατορθώνουν για πρώτη φορά αφού στο προηγούμενο x factor είχαν μείνει εκτός τελικού. Από την άλλη, η περσινή νικητήρια Κατερίνα Γκαγκάκη, θα απολαύσει τον τελικό χωρίς άγχος, αφού η ομάδα της δεν έχει πλέον κανένα παίχτη.
Έτσι, την επόμενη Παρασκευή ο Σταύρος, η Νίνι, και οι 48 Ώρες θα διεκδικήσουν την πρώτη θέση στον μεγάλο τελικό. Τον νικητή θα τον αναδείξει αποκλειστικά η ψηφοφορία του τηλεοπτικού κοινού. Η μάχη έχει ήδη ξεκινήσει, αφού από το τέλος του ημιτελικού, οι γραμμές έχουν ανοίξει και θα παραμείνουν ανοιχτές ως το βράδυ της Παρασκευής.

antenna.gr

Continue..

Filed Under:





Ναι καλά διαβάσατε. Το συγκρότημα των Scorpions ,
μετά τη τελευταία,πλεον, περιοδία τους θα διαλυθεί...

Οι λόγος δεν κάποιος τσακωμός ή τίποτα τέτοιο. Θα διαλυθούν
λόγο ηλικίας των μελών του γκρουπ.

Πάει και ένα ακόμα μεγάλο συγκρότημα της ROCK.

Continue..

Filed Under:





Μπήκαμε επιτέλους στη τελική ευθεία!


Μία ακόμη συναρπαστική μουσική περιπέτεια έζησαν όσοι παρακολούθησαν το 13ο x factor. Μόλις δύο βήματα πριν το τελικό της 12ης Φεβρουαρίου και οι 5 διαγωνιζόμενοι τα έδωσαν όλα για να διατηρήσουν ακέραιες τις ελπίδες τους για μία θέση στην τελική τριάδα. Συμμέτοχοι σε αυτή τους την προσπάθεια στάθηκαν και πάλι οι 4 κριτές οι οποίοι όμως αυτή τη φορά είχαν ένα ξεχωριστό ρόλο. Η τράπουλα ανακατεύθηκε και αντάλλαξαν ομάδες μεταξύ τους, στο ένα από τα δύο τραγούδια στα οποία διαγωνίστηκαν οι παίχτες του x factor. Έτσι η Κατερίνα Γκαγκάκη αντάλλαξε ομάδα με τον Γιώργο Θεοφάνους και ο Γιώργος Λεβέντης με τον Νίκο Μουρατίδη.
Και οι 4 προσπάθησαν, ο καθένας με τον δικό του τρόπο και τη δική του φιλοσοφία, να προσθέσουν κάτι το καινούριο στην παρουσία των παιδιών και σ’ ένα μεγάλο ποσοστό κρίθηκαν και εκείνοι για τις εμφανίσεις των διαγωνιζομένων.
Όταν όμως έφτασε η στιγμή της κρίσης εκείνοι που είχαν να αντιμετωπίσουν το φάσμα της αποχώρησης, ήταν οι ομάδες της Κατερίνας Γκαγκάκης και του Νίκου Μουρατίδη. Από την μία μεριά υποψήφια ήταν η Πωλίνα και από την άλλη ο Σταύρος που βρέθηκε σε αυτή τη θέση για πρώτη φορά στο παιχνίδι. Οι κριτές ισοψήφησαν και έτσι ο Σταύρος που συγκέντρωσε περισσότερους ψήφους από τα κοινό παρέμεινε στο παιχνίδι ενώ η Πωλίνα μετά από μία σπουδαία πορεία στο x factor, αποχώρησε.
Έτσι και οι 4 κριτές έχουν πια από έναν διαγωνιζόμενο στις ομάδες τους και ο ημιτελικός της επόμενης Παρασκευής προβλέπεται συγκλονιστικός αφού μόνο τρεις θα πάρουν το εισιτήριο για τον τελικό. Με απλά λόγια, όποιος χάσει, χάνεται!

πηγή κειμένου: antenna.gr

Continue..

Filed Under:





Βόμβα" έπεσε στο X-Factor με την ανακοίνωση της Sony Music που κατηγορεί εμμέσως πλην σαφώς τον Γιώργο Θεοφάνους για την άδικη αποχώρηση της νεαρής Ήβης Αδάμου.

Η εταιρεία αφήνει υποννοούμενα για στημένο αποτέλεσμα και ξαφνική απόφαση του κριτή, εν αγνοία της παραγωγής!

Γιατί, πρέπει να ξέρει η παραγωγή τι θα ψηφίσει ; ; ;

Mediasoup.gr

Continue..

Filed Under:





Μετά από απόφαση των κριτών η τραγουδίστρια Ήβη
υποχώρεισε από το παιχνίδι.

Η απόφαση ήταν ανάμεσα στις Νίνη και Ήβη,
αλλά μετά τις τρεις θετικές προς τη Νίνη αποφάσεις
το X-Factor έχασε ακόμα έναν μεγάλο παίχτη.

Continue..

Filed Under:





Την παραίτηση του ζήτησε ο Νίκος Καρβέλας από
τη θέση του κριτή.

Οι λόγοι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα και όλοι
έχουν μείνει με το ερωτηματικό...

Το θέμα της θέσης του κριτή λύθηκε γρήγορα και
τελικά τη θέση του Νίκου Καρβέλα πείρε
ο Γιάννης Κότσιρας.

Τη θέση της παρουσιάστριας, όπως δείχνουν όλα
θα είναι η Άντα Λιβιτσάνου.

Continue..

Filed Under:





Έφυγε από το παιχνίδι ο HOVIG μετά από απόφαση των κριτών.
Στη ψηφοφορία του κόσμου, μάλλον, βγήκε ισόπαλος στις ψήφους
με την νεαρή τραγουδίστρια Ήβη που με τρεις ψήφους από τους
κριτές περνάει παρακάτω.

Τι έγινε:

Ο Hovig είχε άσχημη ερμηνία στο πρώτο τραγούδι του,
αλλά στο δεύτερο τραγούδι (από 2 τραγούδησαν ο Hovig και η Ήβη)
έκανε μια απίστευτη ερμηνεία.


Yeah Baby!!!

Continue..

Filed Under: